Nyhetsbrev i December

Tänk att det redan blivit December och att första advent närmar sig med stormsteg!
Det är en härlig tid nu, när adventsljusen får lysa upp i mörkret och pysslet verkligen har sin tid!

I kväll öppnade vi första luckan i chokladkalendrarna tillsammans med våra grabbar och det uppskattades verkligen.
Det spelar nog ingen roll hur gammal man blir,
så uppskattar man att få öppna luckor och få små överraskningar serverade – inte sant?

Därför har vi även i år en kalender med härliga erbjudanden i webbutiken.
Varje dag kommer ett nytt erbjudande som säkert blir svårt att motstå Wink
Här finner du kalendern:
http://www.scrapaddicted.se/produkter.php?cat=71 

Ni har väl inte missat tävlingen som pågår?
http://scrapaddicted.blogg.se/tvlingar.html

Eller bilderna från Garys besök i dagarna?
http://scrapaddicted.blogg.se/vardagen_i_butiken.html

Och det nya månadspaketet -
jag är MÅLLÖS över hur underbara alster hela mitt team sprutat ur sig även denna månad; visst håller ni med?
http://www.scrapaddicted.se/produkter.php?cat=25

På väg in i webbutiken i dagarna:
Hela kollektionen från Foof a la´s "Red, Black and Cream", Chipboardbokstäver,
figurer samt ribbon från Polar Bear Press,
Papper från We R Memorykeepers,
Pet Shop från KI Memories,
ruskigt häftiga kollektioner från Rusty Pickles
(vad sägs om rövare & pirater) m.m. m.m.

På väg till Sverige inom ett par veckor är QuicKutz Revolution,
nya dies och annat spännande.

En annan cool sak på väg är Magic Matter!
Vad det är får ni se i butiken så snart det dykt upp här.

Åh, jag höll på att glömma:
Ni har väl inte missat det häftigaste och bästa erbjudandet
av dem alla???

Jul-kort eller Jul-LO paketet som går att finna under "Färdigmixat"

Köp dessa hemliga men garanterat trevliga paket, där du får
produkter för dubbelt så mycket som du betalar -
som alla passar perfekt till ditt julpyssel!

Välmatchade och fina saker!

Välj summa i rullmenyn och observera: Väljer du 100:- betalar du just det, men får produkter för 200:- o.s.v.

Du kan nu även betala med kort i webbutiken.
Det har haft sina barnsjukdomar som det mesta BRUKAR ha till en början - men jag hoppas att det snart är avhjälpt
så att det inte ska skapa mer förvirring. Very Happy

För allra snabbast leverans rekommenderar jag kortbetalning,
eftersom vi slipper momentet med att maila varandra
fram och tillbaks, invänta att summan ska nå mitt konto m.m.

Du väljer aktivt om du vill att jag ersätter eventuella slutsålda varor
med annat likvärdigt eller om du hellre vill att jag återbetalar
den summan och skickar resten genom att avkryssa eller
låta krysset stå kvar i rutan
"Godkännande att varor som är slut ersätts med likvärdiga"
som finns i kassabilden.

Fraktkostnaderna är som följer:
Vid förskottsbetalning: Efter vikt dock max 77:-
Vid kontokortsbetalning: Efter vikt dock max 33:-
Fri frakt vid köp över 700:-

Fraktkostnaden korrigeras innan jag drar pengarna från ditt kort,
eftersom det inte var tekniskt möjligt att ha två olika maxkostnader.
Du betalar alltså INTE mer än för det som skickas samt max 33:- frakt
vid kontokortsbetalning.

Har du frågor är det bara att skicka iväg ett mail till
[email protected]

Ha en helt underbar helg, så ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback