VINNARE UTAV QK-produkter till ett värde utav 350:- blev:

Tadamtarrraaaaadadadadaaaaaammmmm
*Fanfar*

Vinnare i utlottningen blev författaren till följande inlägg:


Postat av: Pernilla / pia74
God Jul till dig och din familj Jane! Hoppas ni får en riktigt lugn och skön helg! Och viktigast på julbordet, hmm det får nog bli sillen o skinkan!

2006-dec-24 @ 09:11:33


GRATTIS PERNILLA!!!

Maila mig din adress så får du julklappen på posten i dagarna!

Och TACK till alla er andra också, för alla fina hälsningar :-)
Det värmde gott!


Varje vecka kommer jag, med start den 31 december,
att lotta ut produkter till ett värde utav 70:- bland de som kommenterat i vår blogg.
Så det lönar sig att kika in, och det lönar sig absolut att tycka till!




Fr.o.m idag (25 december) fram tills den 29 december har jag MELLANDAGSREA I WEBBBUTIKEN.
20 % rabatt på ditt fullständiga köp - minsta köpesumma 50:-
20 %-REAN I WEBBUTIKEN GÄLLER ENDAST VID KORTBETALNING!


Du som vill förskottsbetala har istället 10 % rabatt på ditt köp!



28 och 29 december har jag MELLANDAGSREA I FYSISKA BUTIKEN
10 % rabatt på hela ditt köp




Kram på er, och ha en fortsatt mysig julledighet!

/ Jane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback