Dags för en ny arbetsdag

86205-146

En kopp kaffe framför datorn - uppdatering står på schemat de närmsta timmarna.
Om jag berättar att jag t.ex. har ca. 1500 olika mönstrade papper, 120 olika QuicKutz Dies (och därtill kommer alla alfabeten, Die-sets och tillbehör) och en dignande dekorationsavdelning  (m.m. m.m.) så förstår ni att jag har och göra med uppdatering :D
Det tar sin tid, men jag ser i vart fall ljusning i horisonten!

Från elva till ett kommer jag att hugga tag i orderpackning...

Det vill säga om du inte kommer till butiken och hälsar på? :D

Ha en skön dag alla - här regnar det. Perfekt dag för pyssel M.A.O.

Kram Jane

Ps. Hoppla jag höll på att glömma det viktigaste! I hela November har jag sänkt pris på dubbel-dies: 99:-!!! Så nu kostar Enkla 56:- och dubbla har du alltså 5:- rabatt på det redan låga priset!!! Med risk för slutförsäljning. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback