Foofala knappar

Nu är det modernt med knappar och det har alltid varit svårt att få tag i många roliga knappar till ett bra pris. Detta har Foofala löst åt oss. I shopen finns nu påsar med knappar i många olika färger och former. Varje påse innehåller hundratals knappar i alla storlekar. De är verkligen som godispåsar som man återvänder till gång på gång. Enda problemet är att man har svårt att välja bara en påse - jag har fyra!!!
Här ser ni två layouter där jag använt knappar. Man kan både slösa eller vara mer sparsmakad. Flera av de stora passar perfekt att sätta i en Heidi Swapp blomma tex.
Jag klistrar mina knappar antingen med en dubbelsidig tape (inte fotofix) eller med detta lim.

/Malena

86205-148

86205-149


Kommentarer
Postat av: Carina

Trevligt tips om limmet men du...det har varit slut i lager rätt länge hos dig har jag för mig. När får du in mer?

Postat av: Jane

Carina - det var Malena som skrev inlägget... Ja det har varit slut i någon vecka, alldeles riktigt - det är ett poppis lim! :D Men det är beställt och ska vara på väg över Atlanten. :D

2006-11-11 @ 18:58:36
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: Carina

Toppen! Jag håller utkik. :)

2006-11-11 @ 19:47:52
URL: http://www.ironicalclan.com/bloggen.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback