Inom kort kommer du även kunna betala med kreditkort i webbutiken

Vi håller just nu på med de sista detaljerna för införandet utav kreditkortsbetalning i webbutiken. Naturligtvis är vi anslutna till 3D-Secure systemet.

För snabbast leverans rekommenderar jag då betalning med kort.

Fraktkostnaderna kommer då troligtvis att vara som följer:
Vid förskottsbetalning: Efter vikt, max 77:-
Vid kontokortsbetalning: Efter vikt, max 33:-

Du kommer att aktivt kunna välja om du vill att jag ersätter eventuella slutsålda varor med likvärdiga, eller om du hellre vill att jag återbetalar summan.

Förklaringen till ändringen är att om jag har det såhär slipper vi att maila varann fram och tillbaks och kontentan utav det är att du får dina varor snabbare. Det är DÄRFÖR det blir billigare och smidigare för dig att betala med kort.

Nåja nu vet du vad du har att vänta dig om ett tag, men för nu är allt precis som vanligt.

/ Jane

Inom kort kommer du även kunna betala med kreditkort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback