SNABBTÄVLING - Slut 17 Nov!

Denna tävlig vänder sig till alla er som har Retro Stansen i alla storlekar; Small (Den som heter Flower Power) , Medium och LARGE (Den som kallas Whale of a Punch Retro Flower)

Retro Medium är åter igen här

Jag vill att du ska göra ett kort där du använder alla tre stansarna. Det är alltså dessa tre som ska vara i fokus, men du få förstås använda dig av hur mycket annat papper eller dekorationer som du tycker behövs.

Du mailar sedan in bilden på ditt kort till mig på
[email protected]
Du får delta med hur många bidrag som helst! Så skapa på!!!

VARNING! Vinnaren ska vara beredd att skicka sitt kort till mig för det kommer att pryda min fysiska butik!

VINST: Julig och ljuvligt doftande stämpeldyna och tillhörande refill från Rangers Industries. "Scented Vintage Holiday Ink" till ett värde utav 90:- exkl. frakt

Jury: Bara jag
(Så skulle mitt DT råka ha alla stansarna och vara sugna på att tävla räknas ni också med - men jag tänker INTE vara partisk!!!

/ Jane

Kommentarer
Postat av: Jane

Måste lägga till: Du behöver inte äga alla stansarna själv, det går lika bra om du fått blommor uppstansade utav någon kompis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback