Tillbaks på min arbetsplats...

86205-143
...och arbetet med att lägga in varor fortsätter.
Vi hörs ikväll igen, men missa inte att kika in på
NYHETER med jämna mellanrum!

Vill passa på att berätta att Catharina var tvungen att sluta hos mig p.g.a. värk, så nu söker jag någon ny. Inte aktivt dock, eftersom det inte är någon panik i bygget :-) Men skulle det finnas någon som är intresserad av ett deltidsjobb kan ni ju alltid höra av er med ert cv. Anställningen skulle innebära ca. 20 timmar i veckan. Butiksarbete, prismärkning, orderpackning och enklare städning står på schemat :-)

Ha en skön dag!

/ Jane

Kommentarer
Postat av: Anna

Skulle jätte gärna jobba hos dig, men det blir lite väl långt att pendla för min del.

Kramen Anna

Postat av: Lintis

Hade jag bott i närheten hade jag sökt direkt!

2006-11-10 @ 13:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback