Ett extra slag för den härliga serien "Paisley & Petals" från SEI

I veckan skickade jag vars ett paket till mina DT-tjejer. Alla fick olika serier att arbeta med - till skillnad från månadspaketet där alla arbetar med exakt likadana produkter.

Lindzi fick papper från ovanstående nämnda serie ( som du för övrigt hittar
här i butiken)

Med dessa papper åstadkom hon dessa tre ljuvliga alster, titta - inspireras och NJUT)

Ville bara...

Tovig

Manno

Tack Lindzi! Du är så duktig!!! Hoppas du får en skön helg!

Jag kan avslöja att jag efter hand nu till helgen kommer att lägga in fler nyinkomna papper, på samma sätt som jag gjort här. Där du får se alster som mina duktiga tjejer gjort av de häftiga papperna!

/ Jane

Kommentarer
Postat av: Diana

Å! jag som haft de där papprerna liggandes länge! Nu fick jag lite idéer om hur jag ska använda dem :)

Och Jane, vad är det jag ser i shoppen? Nya American Crafts papper!? JIPPIE :) :) :) :)

Postat av: Lindzi

TACK själv! Det här var otroligt kul att få göra. Ser fram emot vad de andra tjejerna pysslar ihop. :-D

2006-10-27 @ 23:14:41
URL: http://lindzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback