Hjälp vad orolig jag blir

Idag har något hänt med min mail.
Jag kommer inte åt mina mail som jag hade sorterat - ni vet "Förbeställningar" och "Viktigt" och annat sådant som jag verkligen inte FÅR bli av med!!!
Har varit på telefonen med support hela dagen, som periodvis tagit över min dator - men problemet har inte gått att lösa...
Så nu håller jag bara tummarna.

Önskar att jag kände någon datorfreak som kunde kommit hit och trollat fram allt...

Suck

Nåja, har haft två nya Prao-elever hos mig idag.

Och så har Catharina börjat jobba också!
Jättekul!!!

Ska ta ett sista ryck här nu - packa och skicka iväg enligt de betalningar som kommit in nyss.

Detta är adressen till Technique Tuesday - Om ni hittar något ni vill att jag ska ta hem vid nästa beställning så bara hör av er med ett mail:
http://www.techniquetuesday.com
(Varnar dock för HABEGÄÄÄÄÄR)

;)

Kram och god kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback