Jodå, jag lever ;)

Har fått jobba som en galärslav för att komma ifatt efter tekniska problem i webbutiken, sjuka barn, mässor och allt annat som plppade upp efter vartannat.
TROR att jag börjar hinna ikapp, men om du har en beställning där du fortfarande inte hört av mig KAN det bero på att flera beställningar som gjordes i september hamnade i något filter och nådde mig inte.
Hör då av dig snarast möjligt på
[email protected] så löser jag det så fort som jag bara kan.

Har fått massor utav nytt som jag inte hunnit lägga in. Det blir dock min uppgift under onsdagen. Då kommer jag även att börja att uppdatera resten utav butiken (sådant som tagit slut m.m.) Och hör här - DET KOMMER ATT HAMNA MYCKET SKOJ UNDER REA! Så ligg på låset under onsdagen, detta vill du inte missa!!! :D

Ha en skön kväll alla!

/ Jane

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Låter kul med nytt.. och rea! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback