Nya papper från Basic Grey utskickade

Nya papper från Basic Grey utskickade

Tack till alla som förbeställde Basic Greys nya serier hos mig.
Idag har jag ägnat hela dagen att fylla era paket och till att skicka iväg dem.
Så imorgon har ni nytryckta vackra julpapper i stugorna!

Jag effektiviserade jobbet så att jag verkligen skulle hinna få ut allt idag, genom att strunta i att skriva ut kvitton till er. Istället kommer jag att sätta mig på fredag och maila ut kvitton till er alla.
Skulle ni behöva kvitto innan dess kan ni bara slänga iväg ett mail till mig på
[email protected]

Det finns fortfarande papper kvar ur båda serierna, så ni som inte förbeställt behöver inte misströsta!
Välkommen in i butiken med era beställningar!

Ha en skön kväll, och pyssla på!

/ Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback