Nyhetsbrev V. 41

ScrapAddicted är i förändringarnas tider!

På måndag börjar Katarina, en riktigt härlig tjej att börja jobba halvtid hos mig!
Jag är så glad över att äntligen tagit steget – vi ser fram emot att kunna ge er ännu bättre och snabbare service framöver!

Jag vill börja med att berätta att nu efter inventeringen som skett i veckan kommer MASSOR utav varor hamna på rea-avdelningen.
Så det lönar sig garanterat att kika in med jämna mellanrum framöver!
Nyheter läggs också in fortlöpande – idag har jag lagt in SÅ härliga papper från Urban Lily. Kika på nyheter för att inte missa något!
http://www.scrapaddicted.se/produkter.php?news=1

Förbeställ ditt exemplar utav Retro Medium stansen genom att skicka mig ett mail.
De är på väg till Löberöd, och jag beräknar att de ankommer nästa vecka.
129:- kostar de, och det går bra att samfrakta med annat om så önskas.

[email protected] är mailadressen du använder dig utav!

Gå in och förbeställ Basic Greys nya papper redan nu ikväll så skickar jag dem till dig så fort de anländer nästa vecka.
Du hittar allt under Basic Grey *Nyheter* och då under Dasher & Fruitcake.

Det går förstås bra att blanda med annat också, om det finns mer som vill slinka ner i korgen!

Annat nytt som inväntas nästa vecka är bl.a. helt underbara stämplar från Technique Tuesday. Ett exempel på vad jag beställt ser du här – en riktigt kul datumstämpel att använda på dina LayOuts


Vad vill du att jag ska ta hem från Technique Tuesday vid nästa tillfälle? Maila mig dina önskemål!

Jag får även hem MÄNGDER utav alfabeten, juldies, ”vardagsdies” m.m. från QuicKutz nästa vecka!

Påminner er om att det hos ScrapAddicted går bra att göra förbeställning utav QuicKutz produkter två gånger per månad! Den 10:e och den 25:e.

Annat som går bra att förbeställa hamnar under kategorin "Förbeställningar" då det närmar sig beställning.

Påminner er också om mässan i Malmö i November.
Läs vem som kommer att delta här:
http://www.scrapexpo.se
En riktigt härlig blandning utav 10 stycken stämpel- och scrapföretag! Jag ser verkligen fram emot att få träffa er alla igen!

Har du frågor, undringar eller annat så finns jag alltid bara ett mail eller samtal iväg! Har ni förslag på förbättringar är det bara att höra av sig. Med Katrina till hjälp kommer jag att kunna ha större spelrum att gå era förslag tillmötes!

Ha en skön helg!

Kram från Jane

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Sätt in Rosabandet i din blogg!
mer info i min blogg ; D

Postat av: Jane

Qaroline - den 28 oktober som är Rosa Bandets Dag kommer jag att utlysa en kampanj precis som jag gjorde förra året. 10 % av alla intäkter skänker jag då till Cancerforskningen/Rosa Bandet :) Lovar att kika in i din blogg imorgon :)

2006-10-13 @ 21:09:23
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: Malena

Har du nån länk till stämplarna?

2006-10-14 @ 09:26:24
URL: http://malenascrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback