Cratefeber hos Scrapaddicted

När Crate papperen kom till Sverige förra året var det många som blev alldeles hänförda. Men då jag tillhör den motsträviga och svårflörtade typen var jag inte så imponerad. Detta är nog en fördom som suttit i men som tur är jag efter ikväll helt botad från mina knasiga tankar om Crates papper.

I
webshopen hittar du 5 nya serier från dem och alla - jag menar ALLA!!!! är helt fantastiska. Det är härliga mustiga färger och mönster fast samtidigt på ett stillsamt och tillbakadraget sätt. Det finns papper för alla smaker - från farfyllda Zoom collection till romantiska Samanta.

Detta är mina favoriter:

    

Vilka blir dina?
/Malena

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch, inte snällt att visa fina Crate papper. Jag ÄLSKAR deras papper ju. Dessa nya var ju precis lika fina som de gamla serierna....

2007-04-19 @ 07:24:07
Postat av: Anna W (skolfröken)

Naaaaj, vad ha-begäret blev stort! Jätte fina papper och så mycket nytt hela tiden. Love it!

2007-04-19 @ 08:13:28
Postat av: Milla

Jag fattade inte heller varför alla var så lyriska över Crate då ibörjan. MEN för några månader sedan fastnade jag också när jag fick några i ett månadspaket. WOW vilka papper! Dom här serierna är helt fantastiskt snygga och jag skulle vilja ha varenda ark!!

Postat av: Therese

Wow!!!

Postat av: petraso

jag var också svår flörtad förrutom gällande pappers kvaliteten... helt ljuvligt Smooth.... under bar bulk(fack språk för tjockleken delat med ytvikt..... äh bryr er inte om det jag är skadad)
när aveny komm i vintras föll jag som en fura och nu ja vad ska man säga LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖve it

2007-04-19 @ 21:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback