Glad Påsk, alla läsare :-)

Hade påsköppet i butiken idag, med riktigt många besökare.
Kändes som en mini-mässa emellanåt, det är alltid lika kul att få träffa er på riktigt!

Solen skiner, och det är vår!

Efter stängningsdags satte jag mig och skickade iväg beställningar på cardstock, clearstamps i MASSOR (för att underdriva), och mönstrade papper.
Så nu har vi ÄNNU mer att se fram emot de närmsta veckorna :-D

Vill slå ett extra slag för Dreamstreet Papers underbart våriga serie som ni hittar överst
HÄR
Jag verkligen STÖRT-ÄLSKAR de papperna, och kolla in LayOuten Helene gjorde då hon satt på mässan förra helgen:

86205-551

Imorgon ska jag vara ledig, och åka på konstrunda med familjen.

Påminner er om Långfredagserbjudandet, det är ju några timmar kvar ;-)

FRI FRAKT hela dagen på alla beställningar betalda med kort - för att fira påsken!
(Gäller ordrar för 300:- eller mer!)

Nu önskar jag er en ljuvlig påsk.

Stor kram
Jane

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag väntar iiiiivrigt på dessa clearstamps! :)

Postat av: Sanna

Det var jätteroligt att träffa dig, och så skönt att se dig pigg igen! många kramar från Sanna

2007-04-07 @ 09:13:05
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Milla

Glad Påsk!!

2007-04-07 @ 23:10:36
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback