Sophisticate Limited Edition Gift Set är här

Ett helt UNDERBART set!

86205-594

Innehåller följande: (Klicka på bilderna för att få dem större)



  • Sophisticate Mini Unicase Alphabet Dies
  • Exclusive Sophisticate Shape Dies
  • 2 sets of brand new QuickStampz Clear Stamps: Sophisticate characters (58 letters, 21 numbers, 11 punctuation, 3 phrases) and Sophisticate flourishes
  • QuickStampz 2x2 Rocker
  • QuickStampz 2x4 Rocker
  • Bonus QuickStripz Adhesive-Backed Cardstock
  • Cloth-covered Keepsake Box

  • Ett RIKTIGT prisvärt set, som är ett "måste ha" för min del :D
    Du hittar setet här

    Det har även kommit in massor annat nytt (kika själv här så får du se), och OJ - det är ÄNNU mer på gång!!!
    Detta kan du vänta dig BLAND ANNAT :D

    * Papper från Daisy D.
    * Påfyllning och nytt från Bo Bunny (både papper och dekorationer).
    * Clearstamps från SassaFrasLass, Technique Tuesday och Autumn Leaves.
    * Papper från en alldeles ny tillverkare. (spännande va?)
    * Alla saknade Smoothies från Bazzill.
    * Junkitz tuffa serie "Extreme Boy"



    * Färgade dymo-remsor.
    * Hjärtformat scalloped papper från bazzill... Se här nedanför hur Lindzi använt det: (klickbar bild)



    Har använt: Bazzill shape cs, mönstrat: Paper Dream Street (prickar), Sassafras Lass, Knappar (Foof A La)
    Stämplar: Forma Hantverk (Lycka), Easer (gullunge)
    Bokstäver: AC Thickers och Ki Mem bubbletters

    Du hittar allt utom stämplarna i vår butik.

    Detta var ett litet urval utav vad som komma skall!
    Så håll ögonen öppna, tjejer och killar!

    Ha en fin dag!

    Kram Jane



    Kommentarer
    Postat av: Therese

    Oj, oj, oj, jag tror jag smäller av:)
    Ska ner till Köpenhamn den 15-16 juni, gissa om det blir ett stopp hos dig då?? JA!!!:)
    Kram

    Postat av: Anna

    Åhhhh va jag VILL HA Sophisticate,
    det är juh bara såååå läckert.
    *grubblar på vad jag ska komma på för ursäkt för att köpa det*
    Du är lätt min absoluta favorit (o den farligaste)
    när det kommer till shopping Jane...har alltid en massa frestande grejjer!!
    Kramen/ Anna

    2007-04-11 @ 09:41:28
    URL: http://annyt.blogg.se
    Postat av: Hanna

    Var hittar jag dymo-remsorna? *nyfiken*

    2007-04-11 @ 12:43:55
    Postat av: Jane

    Hanna, det kommer du att hitta under verktyg då de anländer.

    2007-04-11 @ 13:55:21
    URL: http://www.scrapaddicted.se
    Postat av: Emy

    Åhh, så mycket fint. :) En del såg jag idag, men åhhh, Dymotejp. Dem måste jag kolla in sen.

    Ses på fredag :o)
    Kram!!

    2007-04-11 @ 18:08:35
    URL: http://sirfalas.wordpress.com
    Postat av: Marie

    Har du sophisticate hemma i lager?

    2007-04-11 @ 19:21:57
    URL: http://blogg.aftonbladet.se/11562/
    Postat av: Jane

    Ja, Marie det har jag :)

    2007-04-11 @ 19:39:40
    URL: http://www.scrapaddicted.se
    Postat av: Elin

    Så snygg layout av Lindzi! *utfärdar scrapliftvarning*

    2007-04-12 @ 13:56:46
    URL: http://moebloggen.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback