Vinnare av en gåva värd 70:-

var inte så svår att lotta fram denna gången.
(Ni har ju varit dåliga på att kommentera bloggen tjejer ;-))

Vinnare blev tjejen som skrivit detta inlägg:

Hej Jane!

Låter som det kommer in otroligt många nyheter till affären just nu...- Måste kanske göra ett litet besök live i din butik. Den bästa nyheten var dock att du har blivit frisk igen !!

Vänliga hälsningar , Bente i Vellinge


Maila mig din adress så kommer det en överraskning på posten :-)

Glad Påsk!

Kram Jane

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis till gåvan!!!
Jag kunde givetvis inte hålla fingrarna i styr igår;)
Tack snälla Jane för ett superfint påskerbjudande.
Glad Påsk önskar jag dig och din familj.
Kramar

Postat av: Fnyz/Hanna

å vad skönt det var att läsa att du mår bättre!!! massa kramar!

2007-04-07 @ 15:19:48
URL: http://fnyz.blogg.se
Postat av: Zarah

Mwahaaa... Efter Pragresan, du - dåååå ska jag beställa papper för glatta ivet.
Usch vad jag ogillar att vänta! *hihi*

2007-04-08 @ 10:51:38
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback