Internationella QuicKutzdagen i Löberöd - 25 augusti!!!

Ni missar väl inte firandet av Internationella QuicKutzdagen i Löberöd?

25 augusti är datumet att skriva in i kalendern, öppettiderna: Öppettider denna dag: 9-16


Och här är vad som händer:


Förutom att du får 10 % på alla QuicKutzprodukter så har vi tre utlottningar.


1. Utlottningen som sker bland alla kunder som handlar QuicKutz-produkter den 25 augusti - inkl. webbkunder. Där har du chansen att vinna ett Marisa Classic Alphabet - värde 1600:-. Du får en lott per QuicKutz produkt du
köper. Dragningen sker 1 september - därmed måste din order vara betald innan dess för att vara med i utlottningen. Jag utannonserar vinnaren i bloggen direkt efter dragning!

2. Utlottningen som sker direkt i butik (lottningen sker vid stängningsdags kl. 16.00). Du får en lott per QuicKutz produkt du köper. Där har du chansen att vinna en Svart/Vit QuicKutz Tote med produkter - sammanlagt värde 600:-. Om du inte är kvar i butiken vid dragning är du ändå berättigad till vinsten. Du får då endast betala frakten om du inte kan komma och hämta den.


3. Bonus! Alla som handlar för minst 1000:- denna dagen (alla produkter inräknat, gäller både webb- och fysisk butik. OBS! DOCK ENDAST KORTBETALANDE KUNDER I WEBBUTIKEN) är med i utlottningen av Special-dien Pirate Ship.

86205-1163

Dragningen sker tidig morgon den 26:e, och jag utannonserar vinnaren i bloggen direkt!


Till sist det roligaste av allt Sanna (_liljan) och Marie (Hallonflicka) kommer och har Make n Takes mellan klockan 11-14. Du får göra dina egna kort och prova på Squeeze & Revolution!

Det bjuds på fika!


Hjärtligt välkomna allihop, jag ser fram emot att få träffa många av er!!!


Jane


Kommentarer
Postat av: Mia Östlund

Tur för plånboken att det är lönedag ;-)
Jag kommer gärna förbi på lite pyssel & fika!

2007-08-05 @ 20:21:37
Postat av: Anna W (skolfröken)

Jag hade gärna kommit, men jag gifter mig denna speciella dag 25/8......tror inte min blivande man blir glad om jag smiter från bröllopet :-)

2007-08-06 @ 13:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback