Vill du plocka körsbär?

Passa på nu när det finns så många underbara papper från Cherry Arte. Helene fick ett paket att jobba med och här ser ni hennes underbara alster. Helene skrev i mailet att det finns stor risk att det kommer fler för det är fantastiska produkter att jobba med. Jag var på scrapträff förra veckan och såg en kompis jobba med dessa papper och jag blev verkligen sugen.

Här finns deras produkter för dig som inte kan hålla dig.

/Malena

"Poolare" är en dubbelsida i letter, med papper från Poolside.
.
image1204

"Lilla Leah" är gjord med de fantastiskt färgstarka papprena från Poolside
image1205

"Glädje" är gjord med de mysiga papprena från Morocco.
image1206

Kommentarer
Postat av: AnnaB

Superhärliga layouter!

Postat av: Anna-Karin

Snygga layouter - och härliga färger o mönster!

2007-08-14 @ 16:23:17
Postat av: Anna (Annyt)

Åh..hon har gjort det igen!!
Jag är kär i Helenes Los...precis ALLA.
Du har en grymt snygg stil.
Så till dig Jane, Du kommer att ruinera mig!!!
Varför finns inte pengaträd på riktigt..
Kramen Anna

2007-08-15 @ 12:28:28
URL: http://annyt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback