Skisstävling från Nyhetsbrevet!

Bjöd på följande skiss i mitt förra nyhetsbrev:

image1591

Följande tävlingsbidrag kom in (klickbara bilder)


Milla


Shirley


Carina L


Camilla E


LottaRos


Ingela S


Maritha


Camilla Jonsson


Ann-Charlotte


Mia Ström


Sandra

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Vinnare i denna skisstävling, blev efter mycket vånda och besvär CARINA LINDHOLM!
STORT GRATTIS Carina!!!
Du gjorde en smakfull tolkning utav skissen, jag föll verkligen för den :-)
Maila mig din adress på [email protected] så får du snart ditt fina pris på posten!

TACK till alla er andra också! Det blir bara svårare och svårare att välja ut en vinnare, ni är SÅ duktiga!!!

Senare idag kommer jag utannonsera vinnaren i lotteriet bland alla som köpt MEGApaketet.
En lycklig vinnare får snart ett presentkort värt 100:- i brevlådan! So stay tuned :-)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Grattis, jättefint kort!

God Jul!

Postat av: LottaRos

Grattis Carina!
Ett kort väl värt vinsten!

2007-12-19 @ 17:33:44
URL: http://scraptokig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback