Camilla är tillbaka

Och jägarns vad det har gått undan här idag.
Vi har packat så rutorna blivit immiga, minsann ;-)
Du har verkligen varit saknad då du varit sjuk - se nu till att håll dig frisk hädanefter :-D ;-)

På måndag blir ytterligare ett 30-tal scrappare glada över att få träffa sin postis kan jag med glädje berätta!

Vill också passa på att slå ett extra slag för de tre
GÄSTDESIGNERPAKETEN som finns kvar.
Ett paket med Mönstrade, cardstock och dekorationer som ni ser passar UTMÄRKT nu inför alla hjärtans dag t.ex. :-)



Gäst-designer är Linda Gradin

(som visade sig vara en uav mina goa IRL-kunder, hon kom och berättade det i butiken idag. Jag hade inte en ANING om det :-)
RIKTIGT SKOJ!!!

Det har varit strykande åtgång på både månadspaketet och gästdesignerpaketet.
TACK för ert förtroende! Ni är toppen!

Vill skicka er alla en stor kram!

/ Jane

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin - anaber

Ännu en jättefin layout från Linda!

Postat av: miggy

Haha, jodå jag ska försöka hålla mig frisk :) Kul att vara saknad i alla fall :)

2007-02-04 @ 13:12:04
URL: http://camilla-camomills.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback