Nu smäller det snart :-)

Om mindre än 10 minuter är det så åter dags för stor QuicKutz REA!

Har inventerat hela lagret av QuicKutz så lagerantalet stämmer hundraprocentigt.
Dock är det tyvärr så att när ni är inne och plockar samma vara samtidigt i butiken kan inte mitt system känna av att det är slut - det dras ej förrän du checkat ut helt.
Därmed kan jag tyvärr inte garantera att allt du beställer finns i lager.

Men jag hanterar alla beställningar som de kommer in, i turordning, och sänder varorna så snart inbetalning syns.
D.v.s. - betalar du med kort får du omgående leverans.

Alla som vill förskottsbetala till vårt bankgiro - Vänligen invänta personlig bekräftelse (ej den automatiska som kommer direkt efter beställning) där jag berättar om något eventuellt varit slutsålt, så slipper vi krångel med återbetalning el.dyl.

REAN startar 18.00 och slutar 24.00
För rättvisans skull kommer jag ej att göra några undantag - gör du beställning innan eller efter dessa tidpunkter gäller ordinarie priser. (Give or take a minute ;-))

REA-priserna kommer ej att korrigeras bort då klockan slår tolv i natt - då sover jag ;-)
Men det görs under morgondagen.


HAPPY SHOPPING BOYS AND GIRLS!

Jag ser fram emot att få höra ifrån många utav er :-)


KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Bejbi

"HAPPY SHOPPING BOYS AND GIRLS!"

You bet! ;-)

2007-02-09 @ 17:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback