40 REA-beställningar har ännu sålänge kommit in

Till det ska läggas att jag har ca. 50 obehandlade ordrar från innan, så det kommer att ta en stund att få ut allt till er.
Har dock bestämt mig för att flika in QuicKutz beställningar bland de andra, så att ni inte behöver vänta FÖR länge :)

Vill TACKA för det enorma intresse denna rean skapat! Ni är TOPPEN!



I detta inlägg kommer jag att uppdatera hur många utav REA beställningarna från QK-rean jag fått iväg och när:

1-11 (Gjorda mellan 18.00-18.20) PLOCKADE
12-22  (Gjorda mellan 18.20-18.55) PLOCKADE
23-40 (Gjorda resten utav kvällen) PLOCKADE

En del blev skickade redan idag, men eftersom mina vadderade kuvert i rätta storlekar inte dök upp (kommer att anlända först imorgon kväll) ligger många bara förberedda att skickas.

Uppdaterat 4/1 - Ikväll kom kuverten, så allt som är betalt går iväg imorgon!
TACK ännu en gång!

Kommer att skynda på arbetet genom att endast lägga med kassakvittot i paketet.
Önskar ni skrivet momskvitto kan ni höra av er så mailar jag det i efterhand!

Har ni frågor och funderingar så skicka ett mail - jag hör av mig när jag har tid.
Annars kommer jag att fokusera på att packa alla 90 ordrar de närmsta dagarna.
(Därför svarar jag ej heller i telefon dessa dagar)

Hoppas innerligt på er förståelse :D

Mvh Jane

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att folk handlar. :O) Nu är du ju inte sysslolös om dagarna, min order är det ingen bråtska med.

Kramen Anna

Postat av: Anette (Rufsan)

Lika kul som alltid att titta in hos er och rean gjorde inte saken sämre.. hmm var svårt att motstå..så här efter jul så kommer nya ideer och man vill bara ha nytt

2007-01-03 @ 20:22:07
URL: http://rufsans.blogg.se
Postat av: HeleneV

Tack så jättemycket för supersnabb leverans - återigen! :)

2007-01-05 @ 12:37:20
URL: http://helenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback