Energin börjar söka sig tillbaka

Gårdagen var den första där jag inte behövde kasta mig i säng 19.30 utav ren utmattning.
Det är väl så, att det tar några dagar för kroppen att acklimatisera sig när man väl bestämt sig för att ta det lugnt.

Jag vill passa på att ägna detta inlägg till alla er UNDERBARA medmänniskor som har visat sådan omtanke. Alla era underbara inlägg som har fått mina tårar att flöda!

Kollegor i branchen med äkta unnsamhet och kärlek. Kunder med genomgående förståelse.
Och Mi (Tack gulliga du för att du hjälpte mig med detta genom din föreläsning)

Jag unnar alla en time-out. Våga! Känn efter, och bara lev i din egen takt!
Det är en sensationell känsla att återfå energin och livsglädjen igen -
och jag är glad att jag bromsade innan det gått för långt.

Det vore härligt om... ;-)

Kram på er alla, nu är det snart dags för ännu en härlig dag i butiken!

/ Jane



Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt att du börjar känna dig piggare! Lova nu att ta det lugnare framöver.
Många kramar

Postat av: Ida

Skönt att du känner dig bättre, Jane.

2007-01-19 @ 08:32:17
URL: http://teastained.blogspot.com
Postat av: HeleneV

Vad glad och inspirerad man blir av att läsa att du känner hur energi och livglädjen kommer tillbaka! Fortsätt nu att sköta om dig!! Kramar

2007-01-19 @ 09:48:04
URL: http://helenev.blogg.se
Postat av: JaneD

Vad skoj att du börjar känna dig lite bättre! Håller fullständigt med dig "Jag unnar alla en time-out. Våga! Känn efter, och bara lev i din egen takt!" Lova nu dig själv att leva som du lär, och inte ha för bråttom tillbaka. Vi kunder finns kvar.

2007-01-19 @ 10:16:31
Postat av: Milla

Så härligt att energin börjar komma tillbaka! Hoppas det fortsätter i samma stil och att du får en lugn och skön helg!
KRAM!!

2007-01-19 @ 10:20:06
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Liddeli

Vad glad jag blir av att läsa det du skrivit! Så skönt att du mår bättre. Men ge dig inte in elden alldeles för fort bara...

Kram

Annelie

2007-01-19 @ 11:17:51
Postat av: Annika Knober

MAssor av kramar härifrån...visst vore det härligt om.... :) Njut av helgen! Akta dig ifrån vindar och snökaos!unna dig lite gott í kväll...kanske en öl i soffan med gubben!!! kram!

2007-01-19 @ 14:47:59
URL: http://www.annikaknober.blogg.se
Postat av: Lindzi

Va glad jag blir att läsa detta! Sköt om dig nu! Kram!

2007-01-19 @ 17:26:42
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Ingela

Skönt att höra att du mår bättre.
Skynda långsamt bara....
Vi finns kvar.
Kramiz

2007-01-20 @ 08:44:37
URL: http://coelogyne.blogg.se
Postat av: Anna W

Vad glad man blir av att läsa att du mår bättre och kom nu ihåg att du ska fortsätta att ta det i din takt!

Kram

2007-01-20 @ 19:59:51
Postat av: Linda Andersen

Vad skönt att det går åt rätt håll. Lär dig nu känna igen varningssignalerna och ta några välbehövliga timeout dagar ibland.

2007-01-20 @ 22:49:49
Postat av: Maria S

Men, oj, Jane, har inte varit in här på ett tag, så jag hade missat att du hade stängt förra veckan! Hoppas du mår bättre nu! BRA att du bromsade i tid! FÖrstår att det är stressigt att ha butiken alldeles själv!!
STORA KRAMAR till dig från mig!! ´=)

2007-01-22 @ 15:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback