ScrapAddicteds Nyårs-nyhetsbrev

Detta blev ett LÅNGT nyhetsbrev, men jag LOVAR att det är värt att orka läsa ända ner till foten utav meddelandet 
Ta dig en kopp te och luta dig tillbaks!

Hoppas er Nyårsafton blev precis så mysig som ni önskat er!

Vill som vanligt börja mitt nyhetsbrev med att presentera det nya månadspaketet.
Januaris paket innehåller papper från KI Memories och Rusty Pickles tillsammans med Foofala knappar och Chipboard från Polar Bear Press. Det är ett paket som passar utmärkt till vintriga alster som layouter och kort. De dova färgerna passar också bra till höstlayouter eller andra med naturtema. Det är perfekta papper som passar till all slags pyssel!
Det finns fortfarande ett fåtal paket kvar – först till kvarn!
Här hittar du paketet:
http://www.scrapaddicted.se/produkter.php?cat=25

REA!
Med start klockan 18.00 idag (1/1-07)
börjar en QuicKutz REA utav hög dignitet.
Mitt utbud är MYCKET stort! Så ta en kik in ikväll och gör riktiga FYND!

På väg från USA är 10 lådor Bazzill och lika många med bl.a. mönstrade papper, Xyron, limpennor, Silent Setters, Cropper Hopper förvaring, saxar, skärmaskiner, dekorationer, album, plastfickor m.m. m.m.
Har även kontaktat lite nya leverantörer, så håll ögonen öppna för spännande nyheter!

ScrapAddicted kommer varje månad att presentera ett nytt erbjudande för er som bestämt er för att vara stödmedlemmar på Scrappiz.
Fr.o.m. idag och hela Januari månad är det följande erbjudande som gäller för
SCRAPPIZ STÖDMEDLEMMAR:
Köp Bazzill för ENDAST 4:- styck.
Plocka som vanligt, jag drar rabatten i efterhand. OBSERVERA att du MÅSTE skriva ditt medlemsnick i meddelanderutan vid utcheck för att få rabatten!

Tävlingssugen?

Vi har inte mindre än tre tävlingar igång just nu.

Delvis blogg-utmaningen som du kan läsa mer om här:
http://scrapaddicted.blogg.se/2006/december/december-manadsutmaning-5-monstrade-papper.html

Där utmanas du utav Helene att använda 5 mönsterpapper. Vi har redan fått in flera RIKTIGT underbara bidrag, men vi vill ha FLER!
Här har du Helenes egen inspirations LO:



RUGGIGT SNYGG, Helene! Har för övrigt tänkt att CASE:a (COPY AND STEAL EVERYTHING) den, med mitt skolfoto från 1977! 

Sedan har vi skisstävlingen där vinsten är ett scrappaket till ett värde utav ca. 150:-, samt det bästa:
ATT BLI GÄSTDESIGNER HOS OSS I FEBRUARI MÅNAD!

Du gör din LayOut efter följande skiss:

Skissen får tolkas fritt, men det ska synas att du utgått från skissen.

Du har fram till den 19 januari på dig att maila in ditt bidrag på
[email protected]
(Gärna i upplösningen max 400 px)

Och sist men inte minst, tävling nummer 3:
För mig är Scrapbooking ett sätt att bevara mina minnen. Ett sätt att få utlopp för min skapande sida, ett sätt att må bra!
De flesta som håller på med scrapbooking kan nog hålla med om att man, under tiden skapandet pågår, förlorar både tid och rum.
Scrapbooking är en hobby som gläder mer än en själv, den är lika uppskattad utav familjen och alla andra i ens närhet.

Nu vill jag att DU ska scrappa en LayOut/ett kort/ett altered item som jag kan ha i entren i webbshopen då och då – som visar vår hobby. Kanske gör du ett kort som går i min loggas nyanser, kanske gör du en LayOut som visar massor utav olika tekniker? Det är fritt fram för skapande och fantasi. Jag kommer att titta på helheten, och välja ut det eller de alster som talar till mig mest.

Bild på alstret vill jag att du mailar mig senast den 14 januari.
Ett bidrag per person.
Alla får vara med och tävla (inklusive mitt DT)

Den eller de alsterna jag väljer ut kommer att få vara med och dela på produkter värda 1000 kronor! Jag önskar att du inte visar upp ditt alster någon annan stans förrän jag gjort mitt val.

Maila alstret till
[email protected]

Det finns fortfarande platser kvar till Scrapträff i Löberöd den 28 januari samt Scrap-Mara i Malmö den 24-25 februari.
Läs mer om båda tillställningarna här:
http://www.scrapaddicted.se/traffar.php

Ps. Jag kommer att ha stängt i fysiska butiken 12 samt 13 januari, då jag ska på seminarium den helgen. Webbutiken är dock öppen dygnet runt! Ds.

Stor kram till er alla, med önskan om en härlig start på det nya året!!!

Kommentarer
Postat av: Maria Nilsson/miakajsa

Alltid kul att läsa dina nyhetsbrev. Så mycket skoj att ta till sig. Quickkutz-rean lät ju spännande... och dyr :o)

2007-01-01 @ 10:48:49
Postat av: JaneD

God fortsättning på det nya året!
Håller med Miakajsa, det finns verkligen mycket skoj att ta till sig. Quikutz-rea...låter farligt :o) speciellt när man som jag är nybliven ägare av en tång. Jag har ju bara det tillhörande alfabetet än så länge.

2007-01-01 @ 13:03:12
Postat av: Maria Eklund

God fortsättning på det nya året. Här började det nya året bra då det kom lite snö, härligt!! Låter väldigt intressant med qk rea. Längtar till det att jag får lön igen. Jag är så sugen att shoppa loss på lite scrapsaker.

Mvh

Maria Eklund

2007-01-01 @ 13:11:53
Postat av: Johanna (silwerstar)

Här finns det alltid mycket skoj att läsa! :-D
Gott Nytt År!!

Postat av: Anonym

God fortsättning på det nya året!
Vad mycket kul du har på gång! Ser verkligen fram emot QK-rean!

2007-01-01 @ 17:13:28
Postat av: HeleneV

Måste prova ett inlägg till, namnet vem som postat tycks inte komma med... Får se om det fungerar nu..

2007-01-01 @ 17:14:41
URL: http://helenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback