NYTT och viktig info!

Idag har ALLT - och jag menar ALLT - som är betalt gått iväg.
Sköter bara posten sina kort väl kan ni pyssla järnet i helgen - och DET är inte fy skam i detta spöregn som ska kallas sommar ;-)

Har fått Basic Greys nya serie Infusion till Löberöd idag. Det har vi inte hunnit lägga in än, men jag misstänker att det kommer ske under kvällen :-)

86205-105886205-105786205-1059

Annat som ni kan finna bland alla våra HUNDRATALS
nyheter är blommor, blommor, blommor...
Hjääälp, jag blev kär i ALLA nya sammansättningar Prima lyckats få ihop, och ville bara scrappa NUUUU!



Nya Juli-utgåvorna utav Scrapbook Trends och Cards har kommit ut, och vi har dem förstås:
Dessa gillar jag SKARPT som inpiration.
Inte så mycket reklam, men MASSOR utav LayOuter att kika på och hämta ideer ifrån!



Ni som har köpt era första Cookie Cutter dies,
här delar Marie från Scraphouse med sig hur man foamar sina dies:
http://www.scraphouse.se/quickutz/foama.htm

MATNYTTIG INFO, tack för det Marie!!!

Ha en skön kväll, alla!

/ Jane


Kommentarer
Postat av: Sara

Äsch, där var jag för snabb på bekräfta-knappen... Jaja, återkommer om Infuse då =OD

Postat av: Malena

Nu så ligger det uppe!

2007-07-05 @ 21:07:13
URL: http://malenascrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback