SENASTE NYTT - Infuse, Cookie Cutter och SCRAP-MARA!!!

Jag har den LJUVLIGA serien Infuse för direkt leverans -handlar du idag och betalar med kort har du sakerna i brevlådan redan på måndag!

Du kan förstås även handla hela Infuse-serien med ett enda knappklick , och dessutom spara 10% på köpet!
Kika på hela serien under Produkter - Basic Grey

Cookie Cutter dies och alfabeten finns också för direkt leverans.
Och DROP-DEAD-vackra blommor från Prima Marketing! Jag vill verkligen ha ALLA, och scrappa NUUU!

Dessutom har vi ca. 400 andra nyheter! Och håller på att lägga in mer fortfarande!
Du finner allt nytt här:
http://www.scrapaddicted.se/produkter.php?news=1


Passa på att köpa dina QuicKutz figurdies hos ScrapAddicted innan den 31 juli, så får du med en lott per die.
(Gäller förstås även Revolution och Cookie Cutter figurdiesen!)
Du får då chansen att vinna ett Uptown Girl Classic Alfabete!


Missa inte att jag har en Scrapträff den 29 juli ? det finns några platser kvar. Läs mer om träffen här:
http://www.scrapaddicted.se/traffar.php


Och över till något som jag VET många har väntat på:
ScrapAddicteds nya ScrapMara i Malmö är inbokad och planeras för fullt!

Datumet att skriva in i almanackan är 27-28 oktober!

Kostnaden är 650:- per person, och i priset ingår förmiddagsfika, lunch och middag på lördagen samt lunch och eftermiddagsfika på söndagen. Dessutom pyssel i dagarna två tillsammans med andra glada tjejer (och kanske någon kille, vem vet?)
Maran hålls på Scandic Hotel Segevång i Malmö. Lördag 9 - ? (hur länge orkar vi sitta uppe denna gången? ;-)), och söndag 9-17.
Rum finns bokade för de som vill sova över - kostnaden är 650:- per dubbelrum.

Jag har redan börjat bearbeta leverantörer för sponsorgåvor till välkomstpaket, lotterier och vinster till tävlingarna.
Jag satsar på att det ska bli ännu mer i år!

Jag tar redan nu emot anmälningar.
Anmälan och betalning är bindande, och ska ske senast den 30 augusti.
Anmälan sker på [email protected]


Har fått förfrågningar vilka mässor jag kommer till i höst:
Jag har bestämt mig för att i år endast delta på en utav mässorna, nämligen den i Helsingborg (29-30 september). Ser fram emot att få träffa er alla igen! :-D


Till slut: Öppettiderna i butiken kommer att vara förkortade under tre veckor i sommar.
Från den 23 Juli fram till 12 augusti har jag öppet 9-14 måndag till lördag.
Jag har m.a.o. inte stängt i sommar, och jobbar på för att serva er med roliga paket även dessa månaderna :-)


Stor kram på er alla därute i det härliga pysselvädret ;-)

Jane


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu hoppas jag att jag vinner Up Town Girl, har ju köpt några dies. :O)
Så klokt att lägga krutet på en mässa!!
Ännu klokare att dra ner på arbetstiderna i sommar, även du har rätt till ledighet. :O)
Sommarkramen Anna

Postat av: Annika (swekinna)

Oj vilka härliga papper i både basic greys och scribble scrabble, prima flowers mm, får nog lov och ta en runda till och inhandla lite mera.
Ha en härligt skön sommar
Annika

2007-07-06 @ 20:07:44
Postat av: Anna W (skolfröken)

Låter jätte kul att få se dig i Helsingborg i september, men jag tror nog att det blir ett besök till Löberöd innan. Din butik har blivit så mysig!

2007-07-08 @ 10:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback