Skapat med Marakesh från Bo Bunny

Så fort jag såg de färgsprakande papperen med namnet Marakesh från Bo Bonny blev jag kär. Alldeles tokhärliga färger i kombination med varandra. Jag gjorde igår tre layouter med dessa papper.

Den första är en bild med en bukett som jag fick från Jane i våras som tack för all hjälp. Det kom som en total överraskning - jag har ju bara roligt!! Jag har också använt blommor från Prima, löv från American Crafts, overlayram från MME och thickers från American Craft. 

image1073 

Denna bild är hysterisk med sin röda färg på tröjan så jag bestämde mig för att fortsätta med andra starka färger. Blomman är från Doodlebug, mitten är från Heidi Swapp  liksom fotohörnet,  thickers från American Craft och stämpel från Autumn Leaves.  


image1072

Här är det Miriam som visar hur stark hon är. Som vanligt är det thickers och dymo för att göra titeln. Jag har också använt chipboardstjärnor som jag målat vita.

image1074

/Malena


Kommentarer
Postat av: Jane

ÅH de är sååå vackra, papperna är som gjorda för dig Malena!!!

Postat av: Annika (swekinna)

Blir helt stum av beundran, vilken härlig kombination av foton och papper.

2007-07-11 @ 17:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback