Sommarpapper från Creative Imaginations

Jag fick ett somrigt designerpaket med papper från Creative Imagination. Det är papper med riktig sommarkänsla.
Det är dubbelsidiga papper där det går att använda mönstren precis som du vill. Det är bara svårt att bestämma sig för vad som är finast. Du hittar papperen och deras andra produkter 
här.

Enda problemet med mitt uppdrag var att jag hade lite dåligt med sommarfoton men det löste sig på olika sätt. För det första fick jag tummen ur att scrappa ett foton som jag påbörjade för ett år sen. Ni vet hur svårt det är att bara göra en ny layout när den första idén går åt skogen. Jag har på den gjort mig en egen overlay genom att stämpla med bubbelplast på ett OH -ark.

image1116

Nästa layout är med ett foto från sonens skolavslutning. Hela klassen stod i ett led utanför kyrkan på väg in och Benjamin och hans bästa kompis var försjunkna i ett samtal. Det är så roligt att få stå på avstånd och se dem glädjas av varandra.

image1117

Den sista är ett nytaget foto som jag inte hunnit få framkallat. Jag löste det genom att skriva ut på ett OH-ark. Den röda blomman är en ghost shape från Heidi Swapp som jag duddat röd fluid chalk på.

image1118

/Malena

Kommentarer
Postat av: Zarah

Men HIMMEL så snyggt att skriva ut fotot på OH och liksom vända på processen! Den idén MÅSTE jag låna!!

Postat av: Lindzi

Men Mama Mia inte fattade jag att du skrivit ut på OH. Sååå läckert!

2007-07-17 @ 17:54:43
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Jane

Jag blev alldeles STUM av beundran när dessa dök upp i lådan - OJOJ, alla tre är SÅÅÅÅ fina!!!

2007-07-17 @ 18:19:04
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: Anna

Diggar layouten med OH plasten. :O) Fast alla layouter är snygga. :O)
Sommarkramen Anna

2007-07-17 @ 19:13:30
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Claudia79

Så fina!! Den sista var alldeles alldeles underbar!:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback