Lindzi-inspiration och lite packnings-uppdatering :-)

Lindzi har gjort det - IGEN :-)
Hon har satt sig ner och skapat med de alldeles splitter-nya Summer Of Fun-diesen från QuicKutz!



Som brukligt, i riktigt Lindzi-anda hittade hon andra användningsområden än de givna :-)
(För ni ser väl glassen? ;-)) MUMSIGA kort Lindzi, tack för all den inspiration du sprider!!!



Och så över till packinfot.

Har idag fått iväg 40 paket, och arbetet fortsätter.
Stod strandad då min kontorsleverantör INTE levererade mina vadderade kuvert då de skulle.
Sambon har dock förbarmat sig och varit inne i stan och köpt liknande sådana, så en hel del utav de stora paketen gick iväg 2 minuter innan brevtömning! *Pheeeew*

Beräknar vara helt ikapp med alla Skatteåtebäringserbjudanden samt övriga som är gjorda efter det på måndag nästa vecka! Så håll ut tjejer - SNAAAART så ;-)

Hoppas att ni gillat era extra presenter som funnits med, och att ni kan få användning av det!
Tack för att ni är så FANTASTISKA, jag blir sååå glad över alla söta mail och gåvor jag fått de senaste dagarna! Det är underbart att veta att ni uåppskattar mitt jobb - egentligen är det NI som ska ha tacken :-)

Kram och godkväll!

Jane

Kommentarer
Postat av: Anna W (skolfröken)

Hej Jane! Blev supernöjd med det du lagt ner som extra presenter. Det var ett roligt erbjudande du hade! Nu ska det scrappas :-) *kram*

2007-06-29 @ 10:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback