Status för era beställningar

Packar på så svetten lackar - har nu kommit till beställningar gjorda nationaldagen.
Detta tar sin tid, och jag hoppas innerligt på er förståelse.
Jag svarar sporadiskt i telefon och på mail, eftersom jag vet att ni vill ha era saker så snabbt det går. :-)

Kom ihåg - Jag gör allt i min makt för att få iväg allt inom rimlig tid.
Snabbare än så kan jag inte jobba.

Ni kan alltid läsa på entresidan hur långt jag hunnit vid kvällens slut.
Skulle du tröttna på att vänta och ångrar din beställning eftersom du tyckt du fått vänta förlänge? Du kan alltid avboka din beställning så länge den inte hanterats!

Annars - hav  tålamod. Din beställning samt extra gåvor kommer så snart som det bara går!
Erbjudandet är kul OCH populärt!

Kram på er i sommarvärmen!

Jane

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Men kära vän! Folk kan väl vänta på lite godis? ;-) Ta det lugnt i värmen så du inte får sting!!

Postat av: Jane

Hihi, som tur är är det svalt och skönt här inne :-)

2007-06-11 @ 15:22:19
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: eldh

Slit inte ut dig bara! Glöm inte att gå ut i solen och vila en liten stund! // Elin

2007-06-11 @ 15:56:14
URL: http://eldh.blogg.se
Postat av: bitte71

Ta det lugnt - jag hinner vänta på mitt paket! Vill inte att du sliter ut dig totalt!:-)

2007-06-11 @ 17:10:40
URL: http://blog.bahnhof.se/wb86356
Postat av: karin

HÅller med ovanstående talare, jag kan vänta med mitt paket, det viktigaste är att du klarar av ditt liv och inte blir utbränd eller för stressad!

2007-06-12 @ 09:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback