Bloggutmaning från Anna!!!

Jag blir alltid så inspirerad när jag ser vissa annonser eller första uppslaget i en tidning.  Min annons är ingen annons utan första sidan i en mattidning som jag prenumererar på. Det blir en wow upplevelse varje gång jag bläddrar i tidningen eller i andra tidningar. Tidningar och annonser är ju skapade för att fånga dina ögon, dom är smakfullt uppbyggda för att fånga blicken.
Man kan inspireras olika av en annons, det kan vara färgerna i den, temat på den eller upplägget i den. För min del blir det oftast upplägget. 

Maila ditt alster till :
[email protected] senast 10 april.  
Tänk på att bilden ska vara i jpg och inte vara större än 400 x 400 pixlar. 

Priset består av ett scrappaket värt en bit över 200 kr.
Juryn består av Jane och DT-tjejerna. 

Scrappa lugnt och Lycka till!  Kramen Anna
Här är tidningssidan: 

86205-528

Och här är Annas tolkning:
86205-529


Kommentarer
Postat av: påhlsson

jag bara undrar om man får lägga bidraget i sin blogg efter man har mailat det till dig ??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback