Måste tacka alla er

som skrivit underbara inlägg, mail... ja t.o.m. skickat kort till mig.
Jag är fortfarande mycket sjuk - men NI gjorde så att jag orkade mig ner i butiken i en timme idag. Tog emot paket och jobbade lite lätt med Emy.
Nu mår jag riktigt illa här igen, men snart blir det vila och jag TROR och hoppas att penicillinet börjar att ge lite verkan.
Att jag bara kunnat resa huvudet är positivt, så jag ser lite ljusning.
Mest ljusning har jag fått utav inlägg som beskriver hur 100 procentigt ni upplever min service annars. Jag är ju bara människa - och är jag sjuk kan jag inget annat göra än att bara försöka bli frisk.
TACK till alla som är förstående - och stor KRAM

Jane

Kommentarer
Postat av: Anette

Fortsätt att krya på dig och ta hand om dig själv!
Hälsningar
Anette

2007-03-21 @ 12:27:01
Postat av: Therese

Håller tummarna hårt för att penicillinet verkar så snabbt det bara kan. För mig tog det ca 2-3 efter att jag hade börjat äta pencicillinet som jag kände mig ganska ok.
Ta den tid du behöver för att bli frisk. Vi finns kvar här.
Många varma kramar

Postat av: emelie

så skönt att höra att du i alla fall är liiiiite bättre. dår går det ju i alla fall åt rätt håll. kram

2007-03-21 @ 12:45:27
URL: http://emeliesscrap.blogg.se
Postat av: Linda/Linxen

Vad skönt att det verkar gå åt rätt håll Jane! Klart vi finns kvar här när du känner dig pigg igen. Din service är alltid toppen! Hoppas du är kry till mässan i Göteborg, ser fram emot att träffa dig IRL och handla i din monter :) Annars ses vi en annan gång!

2007-03-21 @ 12:50:39
URL: http://linxen.blogg.se
Postat av: Liddeli

VAd glad jag blir av att läsa det du skrivit! Penicillinet kommer säkerligen göra så att du snart mår bättre. Vad skönt att det äntligen verkar gå åt rätt håll!

Fortsätt ta väl hand om dig!

Kram Annelie

2007-03-21 @ 13:19:22
Postat av: Maria M

Skönt att det iallafall går åt rätt håll. Krya på dig!

2007-03-21 @ 13:20:19
Postat av: Anonym

Jag hoppas verkligen att du återhämtar dig snart. Vad skönt att du fick penecillin. Det är inte roligt att vara sjuk, särskilt inte som egen företagare.
Krya på dig!!!!

2007-03-21 @ 14:28:04
Postat av: Jenny

Skönt att det går åt rätt håll i alla fall! Fortsätt ta hand om dig, och hoppas att du blir frisk fort!

2007-03-21 @ 16:38:27
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Anna W (skolfröken)

Fortsätt krya på dig, Jane!
Kram

2007-03-21 @ 19:42:03
Postat av: susan

Skönt att det går åt rätt håll. Jag har tänkt mycket på dej.

Kramar Susan

2007-03-21 @ 19:49:45
Postat av: Gunilla Jakobsson

Åh, vad skönt att det känns lite, lite bättre. Ta inte ut dig bara. KRAMAR i massor

2007-03-21 @ 20:39:28
URL: http://nillisen.blogspot.com
Postat av: Malena

Jag blir så glad att du är något bättre. Har varit så orolig för dig min vän. Du är värd så mycket och det arbete du gör är något du ska vara mycket stolt över!!!!

2007-03-21 @ 20:40:45
URL: http://malenascrap.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ta det lungt och var rädd om dig!
Vi är många som vill hjälpa till - hör gärna av dig så kommer jag.
Stor bamsekram
Mia

2007-03-21 @ 21:46:35
Postat av: Yvonne

Naturligtvis försöker du så gott du kan och jag tror att du gör mer än vad du eg. förmår.

TÄNK PÅ DIG SJÄLV

...och inte på hur effektiv du måste vara för att alla ska få sina varor snabbt...

2007-03-22 @ 07:57:04
Postat av: bente

Hej Jane!

Tråkigt att du är sjuk. Önskar verkligen att du blir frisk innan mässan.

Det blir i te det samma utan ditt glada ansikte!!

Kramar , Bente

2007-03-22 @ 09:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback