Anna utmanar!

Nu är det dags för en annons-utmaning.
Anna bjuder på denna härliga annons:



Gör en LayOut efter denna annons!!!

Deadline på denna tävling är 5 maj kl. 23.59
Max ett bidrag per person.
Maila in ditt bidrag till [email protected]

OBS! Måste vara beskuren i max 400 pixlar och färdig att lägga in här i bloggen för att jag ska lägga in den!
(Har tyvärr ej tid att fixa med det själv)

Jag och Anna agerar jury i denna tävlingen.

Vinst i denna tävling är ett paket clearstamps från Fancy Pants till ett värde utav 160:-

Har ni frågor så ställ dem här i bloggen! Jag svarar så snart jag kan :-)

Kommentarer
Postat av: Anna78

Oohh, vilken läcker annons! *springer iväg och letar foton*

2007-05-05 @ 13:19:57
Postat av: Fialia

Shiiit vad cool. Men nu kommer snart våra gäster. Hoppas att de går hem tidigt. :D

Postat av: Pysselpetra

spännande annons ... något att sätta tänderna i . får skicka iväg maken och barnen på något slags ärende så att jag hinner ...

2007-05-05 @ 13:51:56
Postat av: Anonym

löve it ska leta upp lite foton eller så kanske blir det ett kort eller ett kort med ett kort!
hi va galet glad jag blev när det var crop för jag missade förra veckans... och så gör Jane mig lycklig igen!

2007-05-05 @ 14:34:34
Postat av: theValkyria/Gunilla

Jag skulle precis göra svart-vitt-utmaningen, men så scrollade jag lite och såg denna och en idé slog ner i mig som en blixt. Snabbt - ta foton och sedan scrappa så papprena flög. JÄTTEROLIG utmaning var detta! Kram, Gunilla.

2007-05-05 @ 23:49:57
URL: http://www.uniquelyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback