Det är en underbar fredag...

...och morgonen började med uppdatering utav webbutik!
Här ska jag bjuda på ett litet smakprov av det nya som dykt upp.

Vad sägs om Dymo och tillhörande färgade band???

 

(Vet att dessa är populära - för er som kanske blir utan så är nya på väg hem redan!)

Härligt somriga papper:

 

Eller busiga clearstamps & papperskit från Bampop:

 

Det lönar sig att kika in under nyheter, det kan jag lova!!!

Håll utkik i bloggen under eftermddagen - på internationella scrapbookingdagen (imorgon) bjuder jag på minicrop med tävlingar där du kan vinna fina priser!!! Cropen hålls här i bloggen!!!

Kram från Jane



Kommentarer
Postat av: Milla

åhåå...så trevligt med minicrop... typiskt att jag jobbar. Kanske, kanske kan jag hinna med liiite iallafall =))

Postat av: Jessica

Åhå, åhååå... spännande med minicrop :-)Hoppas pojkarna sover gott eller roar sig med annat då ;-)

2007-05-04 @ 12:53:25
Postat av: Pernilla

Härligt med en minicrop!

2007-05-04 @ 13:21:53
Postat av: Gunilla/theValkyria

Åh, så roligt med minicrop. Jag kommer till butiken som ett skott imorgon, Jane. Du sparar väl en labelwriter till mig?!

2007-05-04 @ 13:34:02
URL: http://www.uniquelyme.se
Postat av: Anna W (skolfröken)

Ååå vad spännande, vad är detta för roligt?

2007-05-04 @ 16:30:41
Postat av: Lilo

Hoppas på scraptid imorgon då om du har en minicrop! Sååå kul! =)

2007-05-04 @ 16:55:24
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: silwerstar

Oj vad jag MÅSTE köpa dom dära färgade banden nångång! :-D Läckra!

2007-05-04 @ 17:13:07
URL: http://silwerstar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback