En bit över HUNDRA bidrag!!!

Jag är sååå glad över responsen på minicropen i bloggen igår!
Över hundra bidrag har nu lagts in
HÄR

Och WOOOOW vilken kvalité på ALLT!!!
Jag är mållös, ni är verkligen TOPPEN-duktiga - var och en utav er!!!

Nu börjar juryns UR-svåra jobb, så håll utkik i bloggen för att bli FÖRST att se om just DU blir vinnare i din tävling!

Och aktiviteten i bloggen har under dessa dagar mångdubblats! TACK!

Jag är glad över att vi lyckades att skapa intressanta utmaningar... TÄNK att få ha alla dessa ljuvliga alster i ett album och få kika igenom dem nu - som kvällslektyr :-D

Nu ska denna kvinna borsta tänderna och hoppa i säng, en ny härlig dag väntar imorgon!

Kram på er tjejer och killar!!!

Jane

Kommentarer
Postat av: Emy

Åh, vad du sprudlar gumman!! Jag till och med längtar efter att få komma till Löberöd imorgon :o)

Fast sängen kallar nu så jag får väl drömma om butiken så länge eller nått.

Najti!!

Postat av: Lisa - InkyWings

Jösses vad många härliga bidrag. Saknar dock mitt som jag mailade flera timmar innan dedline... men det kanske är cybern som strulat...

Hoppas du hunnit njuta av härligt väder och en hyfsat ledig helg Jane! ;-)

2007-05-06 @ 22:08:48
URL: http://lisainkywings.blogg.se
Postat av: Isabella

Sött med scraps :)

2007-05-07 @ 00:21:19
URL: http://bellabuzarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback