Idag påfylls reakategorin, och nyhetsavdelningen fortsätter att fyllas på!

Idag är planerna enkla: Att göra er alldeles SALIGA av HA-BEGÄR ;-)

Jag kommer att uppdatera webbutiken hela dagen - och då kommer rea-kategorin att fyllas på, och nyhetsavdelningen blir ännu större :-)
Kommer att inventera och plocka bort slutsålda varor så mycket jag hinner -
vet att det är irriterande att klicka runt bland varor som är slut!

Så nu vet ni vad jag ska roa mig med i regniga Löberöd efter att barnen är lämnade på dagis. :-)

Idag får vår gästdesigner Johanna Alwenhede sitt paket i lådan. Det ska bli SÅ spännande att se vad hon kommer att hitta på av det härliga paketet. Ni kommer att kunna köpa Gästdesignerpaketet också, läggs in i webbutiken förmiddag!

Vill passa på att tacka mina gulliga Praoelever Bella & Ida
(som förövrigt kommer ända från Eskilstuna - DET ni ;-)) för denna veckan. Ni har varit jätteduktiga!

Till helgen skickas nästa månadspaket till mina UNDERBARA designers som jag är SÅ stolt över att ha med i temet. (TACK Anna, Helene, Malena, Liza, Sanna och Lindzi *love*)
Om ni vill försäkra er om att få ett paket så teckna er för en prenumeration eller häng på låset kring den siste i denne månad då de fåtal lösa som finns kvar släpps.

Skickar er en stor kram och hoppas att ni får en fin dag!

Jane

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du verkligen gillar att locka fram ha-begäret i folk va?! ;)

2007-05-11 @ 10:44:17
Postat av: MiaS

Dåå var det dags att börja dregla igen då! Och nu blev jag nyfiken på nästa månadspaket, men det dröjer ju en evighet innan det dyker upp.....kanske ska sätta mig med majpaketet som för övrigt var super!

Postat av: silwerstar

Maken är ute på promenad och lovade att hämta mitt paket på vägen hem.. Är jag nyfiken eller är jag nyfiken?! :-D Ska bli så KUL att få scrappa loss sen! :-D

2007-05-11 @ 14:10:17
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Petraso

Åh så gulligt med prao elever så långt bortifrån... va avis jag är på dom hade gärnat kommit och praoat hos dig en vecka! passar det i sommar;)

2007-05-11 @ 15:52:03
URL: http://petraso.blogspot.com
Postat av: Elin

Jag hade gärna prao-at hos dig i butiken!! Vilken dröm-praoplats! :)

2007-05-11 @ 18:25:22
URL: http://sedlacek.se
Postat av: Sol30

Alldeles underbara saker du fått in nu!! Är såååå glad att jag ska förbi din butik senare nu i maj! *längtar*

2007-05-11 @ 21:09:38
Postat av: Linda/Linxen

jisses, ännu mer godsaker! Ahhh! Mitt ha-begär är alltid stort, men nu är det enormt! ;)

2007-05-11 @ 23:06:04
URL: http://www.linxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback