Enkelt och vackert med rätt stämpel!

Denna fina blomma fick jag den dagen jag fyllde 34 år. Jag passade ju på att fota naturligtvis och för att få den svarta snygga bakgrunden tog jag helt enkelt ett stort svart ark med svart kartong och ställde bakom själva blombuketten. Det är ett enkelt sätt för att få blommor att se underbara ut på bild! Jag har använt detta till layouten: Easers stämpel, Basic Grey - Scarlett samt MM's Holly berries och så ett band som pricken över i:et.

/Liza

Har du inte provat Easers journalingstämplar än så gör det. De är vackra, stilrena och resultatet blir mycket effektfullt. Dessutom är de ju på svenska!!!!

image1413

Kommentarer
Postat av: Ann-louice

En sån vacker blomma och layout.... jätte fin!

Postat av: Camilla E

Så vackert!

2007-11-02 @ 09:47:54
Postat av: Annika (swekinna)

vilken stilren layout med en vacker blomma. Tack för tipset med bakgrunden

2007-11-02 @ 11:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback