Förtydligande gällande kupongerbjudanden i nyhetsbrev

Kupongerbjudanden i nyhetsbrev gäller endast i webbutiken!

Men man kan givetvis skriva i meddelanderutan att man önskar hämta i butiken för att slippa porto.
Då hör jag av mig så snart ordern är plockad.

Vet att jag i vissa nyhetsbrev lyckats att få med den "regeln" men att jag missat det vid vissa tillfällen.
Lovar att framöver bli tydligare med det!

Får du INTE våra nyhetsbrev än? Maila då din mailadress till
[email protected] så kommer du med på distributionslistan redan inför nästa nyhetsbrev :-)

Ha en fin dag allihop!

Kram Jane

Kommentarer
Postat av: bente

Hej Jane!

Tänkte att jag skulle vilja prenumerera på ditt nyhetsbrev. Jag tycker att du har en jättefin hemsida med butiken och bloggen. Tack för det! Keep up the good work.
Mvh Bente Fagerberg

2008-01-12 @ 10:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback