Jo, jag HAR fått era bidrag sötnosar!

Tänkte att ni kanske undrade? :-)

Jag kommer att ladda upp så småningom, bara inte nu - eftersom huset måste städas!
Tänkte att jag kunde börja med att berätta något skoj!

Vet ni om ScrapEventet 2008? Det som ScrapHouse håller i för andra gången i rad?

Vi hoppas få se Dig och alla andra glada scrapbooking-entusiaster till
ScrapEvent 2008, denna gång på Scandic Horisont i Helsingborg. Med
folk från norr till söder och från våra nordiska grannländer, lovar vi en
galet rolig helg i kreativitetens anda och en rejäl laddning av själens batteri.

Oavsett om detta blir ditt första eller andra ScrapEvent-besök är du lika
välkommen. Med ett fullspäckat kursschema kommer du oundvikligen att
få en maxdos av inspiration! Alla deltagare erbjuds samma kurspaket.
Med andra ord kan du tillbringa hela helgen tillsammans med dina
närmaste väninnor eller nyfunna vänner och låta dig bli lyxigt
serverad med de senaste scrapbooking-trenderna och få tillfälle att
använda de nyaste produkterna. Våra event-lärare har alla erfarenhet av
att hålla kurser och varje lärare hyser stor kärlek till de produkter som
används i de respektive klasserna, vilket slutresultatet kommer att vittna om.
Utöver detta erbjuder helgen spännande överraskningar och lördagskvällen
avslutas förstås med ett hejdundrandes crop-party!

Jag kommer att delta som en utav två butiker - (den andra butiken är de underbara tjejerna från Arkivet i Göteborg)
och OJ vad jag LÄNGTAR!!!

Jag gick för några veckor sedan och tänkte "Ska jag våga fråga om de vill att jag kommer med min butik"...
GISSA om jag blev glad när Helena från ScrapHouse frågade mig!

Mer info finner ni här:
http://www.scrapevent.se/

image1439


Visst kommer ni???

Kommentarer
Postat av: Anette

Vad härligt!
Då kan vi dricka ngt. "gott" tillsammans på lördag kväll =)

Kram Anette

2007-11-10 @ 16:28:04
Postat av: Jane

Anette - You BET!!! :-D

Postat av: Jeanette

Jag är inte förvånad eftersom du är den bästa!!!!

2007-11-10 @ 18:36:40
Postat av: MiaS

Tur du säger till nu så man hinner spara ihop lite shoppingpengar ;-)

2007-11-11 @ 06:50:41
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/
Postat av: Camilla

Javisst, jag ska dit :-)

2007-11-11 @ 12:34:43
Postat av: Linda Andersen

Vad kul. Klart att du skall stå där, du är duktig och har en bra butik med det som man behöver!!!

2007-11-11 @ 15:07:32
Postat av: dilorf

Men gu va roligt!! Jag ahr ju en bit att åka, men det var JÄTTEKUL att komma och träffa dig och titta i din butik. såhär i efterhand ångrar jag såå att jag inte handlade mer. :D

2007-11-11 @ 18:10:07
URL: http://dilorf.frolid.eu
Postat av: Heléne(lillakez)

Jag förstår att de vill ha dig och din butik med, jag vill handla hela tiden! Önskar så att jag kunde åka dit...

2007-11-11 @ 20:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback