Scenic Route

Scenic Routes nya serier heter Roxbury och Loveland. Det är som vanligt helt fantastiska serier som passar till alla livets skeden. Här finns papper och product kit. Det är något jag verkligen vill rekomendera - det är ett paket med både mönstrade papper, randiga papper, alpha stickers, dekostickers, journalingspots och chipboarddekos. Jag är ofta lite feg att köpa just dekorationer men nu får man liksom med det på köpet och så slipper man välja. Jag har använt just kiten till mina layouter.
/Malena

image1501 
Designer: Malena

image1499
Designer: Malena

image1500
Designer: Malena

På denna layout har Anna också använt stora härliga clearstamps från Fancy Pants.

image1496
Designer: Anna

image1498
Designer: Anna







Kommentarer
Postat av: Lily

Åh, så mycket snyggt! *njuter*

Postat av: Ann-louice

Så många fina härliga layouter!
Underbara papper!
Måste nog ta och shoppa lite!

2007-11-15 @ 23:53:12
URL: http://www.alleswe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback