Håller på att flytta

webbutiken till annat stabilare webbhotell, för bättre service till dig.

Det har resulterat i att jag just nu inte kan uppdatera webbutiken med nyheter som drällt in.
Jag kan inte heller plocka bort varor som är slut, eller uppdatera entresidan.
Dock verkar inget ha hänt med orderingången - era beställningar kommer fram som de ska.

Kommer att uppdatera här i bloggen hur långt jag kommit i packning av ordrar.
Idag har jag packat fram till beställningar gjorda den 10 oktober kl. 10.20

/ Jane

Nu ska det fungera med uppdatering igen, så allt nytt kommer in under kvällen :-)
Tack för ert tålamod (och missa inte att kika in ikväll) ;-)
/ Jane

Kommentarer
Postat av: Therese

Väntar med spänning på vad som ska hända ikväll:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback