Kolla in Easer och Websters pages!!!

Evelina har skapat loss med Easers underbara stämplar och papper ifrån Websters Pages. Jag blir så sugen på att göra julkort så jag är lite orolig för min hälsa just nu. Är det normalt för en inbiten scrappare som jag att längta efter det? Eller är det en naturlig reaktion med oemotståndliga produkter och fantastisk inspiration?
/Malena

Alla stämplarna hittar du
här och papperen finns här.

Först är det en layout i det underbara snabbscrapformat 6 x 12".

image1373

Vidare har vi massa söta kort till både bäbisar, jul och svärmor!

image1372

image1375

image1376

image1377

På insidan av detta kort står det: "ingen fara, det beror på åldern!"

image1374


Kommentarer
Postat av: MiaS

Åh, vilka underbara ugglekort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback