Lotteri utfört, och Svenska diesen kommer troligtvis idag!

Vinnare utav en stämpel samt en yard band blev följande tjejer för deras inlägg:

Postat av: miism

Oj så mycket skoj saker. Tror jag får ta mig en tur till dig innan scrapmaran nästa helg.

2007-okt-18 @ 20:52


Postat av: Anna

Fantastiska nya papper från BG. Bra att du räddar julkorten genom att få in nya!! ;-)

2007-okt-18 @ 20:13

URL: http://annaferm.blogg.se

GRATTIS! Maila mig adresserna på
[email protected] så får ni skojjig post inom kort! :-)



Svenska diesen kommer troligtvis idag - för snabb leverans utav dem (till er som förbeställt) tipsar jag er om att betala in eligt mail som jag skickat till er för ett tag sedan. Allt hanteras i turordning som inbetalningarna kommer in!
De dies som blir över efter att förbeställningarna blivit utskickade, läggs in i webbutiken nästa vecka.

För er som beställt till de senare diesen stjärngossemössa och luciakrona i efterhand lägger till 158:- per die på summan jag mailat ut.



Kram för nu! / Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback