Vinnare utav den stora scrapväskan på Helsingborgsmässan dragen!!!

Grattis till den lyckliga vinnaren till en välfylld scrapväska (värde 3000:-)
Vinnare blev
Serie X, Nr 26

Maila mig, så går vi igenom detaljer :-)
[email protected]

Vill börja med att tacka alla underbara kunder som besökte min monter på mässan! Tack för att ni gör Helsingborsmässan till en sådan SUCCE!!!

Idag kommer jag att ställa iordning butiken, sedan börjar ett gediget arbete att komma ifatt med era beställningar.
Ber om er förståelse att det tagit några extra dagar att få era efterlängtade saker - jag försäkrar er om att jag gör allt i min makt för att få iväg allt så snart jag kan.
Du kan alltid läsa på webbutikens entresida hur långt jag kommit.

Kram från
Jane

Kommentarer
Postat av: Jessica

Asch, serien var rätt, men annars var det inte mycket som stämde *s*

Postat av: Kristina.A

Tack själv Jane för härlig service på mässan.
Alltid lika kul att besöka din monter och shoppa
loss.

2007-10-02 @ 21:58:26
URL: http://kristinaalritzson.blogg.se
Postat av: Jane

Grattis till Linda som drog den vinnande lotten!

2007-10-05 @ 15:01:43
URL: http://www.scrapaddicted.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback