NYA VINNARE DRAGNA!!!

Vinnaren utav ScrapEventplatsen (lotterna man fick i ScrapAddicteds monter i Göteborg) har inte hört av sig.
Ny lott dragen:
Vit/blåprickig lott, nummer 95

Vinnaren utav en Silhouette Digital Craftcutter (lotterna man fick i ScrapAddicteds monter i Helsingborg)
är ägaren utav Grön/vit randig lott nummer 75

GRATTIS!!! Hör av dig på mail
[email protected] om du har vinstlotten!

Och ni andra: KASTA INTE LOTTERNA FÖRRÄN JAG BEKRÄFTAT ATT VINNARNA HÖRT AV SIG!

Vill också passa på alla som besökt mig på mässorna! Det har varit SÅ kul och hektiskt dessa veckorna!!!!

Kram från Jane

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja! =D

Postat av: jakthustru

Tack själv, sååå trevligt. Gillade personligen Hbg-mässan mest, det var mycket lugnare, antagligen för att vi var där direkt på söndagsmorgonen. Du är underbar Jane, och din affär är underbar. Trevligt att hinna växla några ord iallafall, hihi!
(Jag sprang till sist på några EKsuccess papper som nog ska passa på min soptunna ;-))

2008-04-07 @ 09:58:28
Postat av: Therese

Får se vad det står på lotterna när jag kommer hem. Har för mig att jag har två blåprickiga lotter:)

Postat av: Nina

Var det för att jag inte var tillräckligt snabb att hämta ut min förbeställning som jag inte fick någon lott? *buhu* Det enda jag fick var kvittot med mitt namn på :( Jaja, det kommer såklart fler mässor och jag förbeställde ju inte för att få lotter utan för att jag gillar Scrapaddicted :)

2008-04-07 @ 12:01:17
URL: http://metrobloggen.se/finanina
Postat av: Jane

Nina, man skulle ha fått en lott per hundralapp man handlat för - att du inte fått någon är isf en miss. Kan trösta dig med att Silhouettevinnaren hört av sig, så du skulle inte varit vinnare iaf! (Lottringen denna kom från var den sista och din skulle varit från den första) / Jane

2008-04-07 @ 12:40:48
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: K8an

Tyvärr har jag redan kastat mina lotter.... :'(

2008-04-07 @ 14:19:22
URL: http://imingarderob.blogg.se
Postat av: Jane

Jadu, det var ju inte speciellt bra - K8an - fast att jag skrev att ni inte skulle det? ;)

2008-04-07 @ 14:46:18
URL: http://www.scrapaddicted.se
Postat av: Marie

nnäääe, jag har rätt nummer men fel färg på lotten. Attsingen!! ;)

2008-04-07 @ 17:10:44
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Lindha

Puh, vilken tur att det var 94 och inte 95 jag hade på min lott. Hade alldeles glömt bort att kika efter att första dragningen var gjord och det hade ju varit nedrig värre om det varit min lott...

2008-04-17 @ 01:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback