Karin inspirerar

Jag har en låda för varje DT-uppdrag jag har. I de lådorna stoppar jag material som blir över efter olika projekt så jag inte blandar ihop var jag fått de olika sakerna från. När jag sedan får tid över gillar jag att kolla vad som finns att jobba med och gör lite vad jag känner för. För ett tag sedan plockade jag fram lite Creative Café grejer och lekte och så kompletterade jag från mina egna samlingar. Det var riktigt kul och jag älskar färgerna!

Creative Café hittar du
här och här.









Creative Café är på gång med nya produkter och det ser riktigt riktigt lovande ut. Givetvis kommer ScrapAddicted ta in hela kollektionen!
       

/Karin

Kommentarer
Postat av: Zarah

HELT fantastiskt!!

Postat av: Linda

Wow, det ser verkligen verkligen lovande ut!!

2008-08-14 @ 21:59:53
URL: http://joona.se
Postat av: Nina

Supersnyggt det där, Karin! :D

2008-08-15 @ 09:08:23
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback