Kunder som gjord beställning mellan den 16/8 kl. 15.00 och den 18/8 KL. 07.00!!!

Webbhotellet som jag har min webbutik på har i helgen haft problem med sin mailserver mellan dessa tidpunkter, vilket har resulterat i att jag inte fått in mailen med era ordrar i.
Tyvärr ser det inte ut som om supporten på webbhotellet kan hjälpa mig att få fram beställningarna. :(
Har suttit i kontakt med dem hela dagen -har verkligen haft förhoppningen om att de ska kunna hjälpa mig - trodde att det fanns back-uper eller liknande, men det verkar kört.
Nu ber jag om din hjälp!
Har du gjort en beställning mellan dessa tidpunkter och valt betalsättet Förskottsbetalning eller Kort?
Maila mig då, så att jag kan serva er så snabbt som möjligt med era produkter!

[email protected]

Tack på förhand!

Jane

(ps. Observera att problemet numera är löst, så alla beställningar efter 07.00 idag har jag fått! ds.)


Kommentarer
Postat av: Lily

Nämen, så grymt jobbigt! Tekniken är bra så länge den fungerar, men kan ju verkligen ställa till det när det inte fungerar. Hoppas vi kan lösa det mesta imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback