Mumsigt värre med DSP Cookies n Cream

Jag fick hem ett gäng med papper från Dream Street Papers i kollektionen Cookies n Cream.

Jag visste direkt vad jag skulle göra med två av papprena, och detta krävde att jag bakade en kladdkaka ;)

Papper: Bazzill CS - ljusgul och mörkbrun
Mönstrat papper: Cookies n Cream - Secret Recipe, Cookie Jar, Cut Outs
Alfabet: Making Memories - Puffy Alpha Green, SEI - Alpha Stickers Brown
Dekoration: Knappar, prickigt band, brads
Övrigt: Glossy Accent, Fluid Chalk - Chesnut Brown

Jag fortsatte på temat godsaker och hittade ett foto från min favoritglassbar i Västra Hamnen i Malmö.

Papper: Bazzill CS - vit
Mönstrat papper: Cookies n Cream - Chocolate Chips, Secret Recipe, Cut Outs.
Alfabet: Making Memories - Puffy Alpha Green.
Dekoration: Chatterbox - Fabulous Brads Willow.
Övrigt: Dymo, Fluid Chalk - Chesnut Brown och Lime Pastel.

Ett kort med en inbjudan till fika.

Papper: Bazzill CS - vinröd.
Mönstrat papper: Cookies n Cream - Pinwheels, Chocolate Chips
Alfabet: Making Memories - Puffy Alpha Green.
Dekoration: Chatterbox - Fabulous Brads Willow
Övrigt: Fluid Chalk - Dark Brown, svart penna.

Och till sist använde jag mallen för att göra en "Cookie bag" som finns på Cut Outs-arket. Jag vek enligt markeringarna, färgade in kanterna med Fluid Chalk och dekorerade. Inuti finns en cellofanpåse fylld med Polly i mörk och vit choklad.

Mönstrat papper: Cookies n Cream - Cut Outs, Secret Recipe.
Alfabet: Making Memories - Puffy Alpha Green.
Dekoration: Chatterbox - Fabulous Brads Willow, knappar (Creative Café), loppy brads, spetsband, Retroblomma (stans) - medium och large.
Övrigt: Dymo, Fluid Chalk - Chesnut Brown och Dark Brown, floss, vit penna.





Tack för mig!
/Linda

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!



Vad fint det blev med godispåsen! Sån måste jag prova mig på att göra!



Kram Milla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback