Nu är det dags för en alternativ Scrap-Mara hos ScrapAddicted i Löberöd!

*Uppdaterat 15/8 kl. 14.00 - 3 platser kvar!*

Nu är det dags för en alternativ Scrap-Mara hos ScrapAddicted i Löberöd!

Mellan den 5-7 september har vi jippo och minimara i butiken!

Max 10 platser finns till förfogande hela helgen.


Öppettider i butiken är som följer:

fredag 10-22

lördag 10-22

söndag 10-18


Maradeltagarna får stanna tills de tröttnar på fredag och lördag kväll. :)

Vi erbjuder dessutom 20 % på allt du handlar hela helgen - för både maradeltagare och övriga kunder.


Även om du inte får plats att scrappa/pyssla under maran har du alltså möjlighet att komma till butiken under förlängda öppettider och dessutom handla med 20 % rabatt på allt!!!


Bonus! Marie inspirerar med fräcka kortvikningar i butiken på fredag klockan 13.00! Make n Takes - kortet du gör får du ta med dig hem!


Kostnaden för att delta i Scrapmaran hela långhelgen är 1300:- per person och då ingår:


Förmiddagsfika kl. 10.00 fredag, lördag och söndag (två halva frallor med ost/skinka, grönsaker, kaffe eller te, juice)


Lunch kl. 12.00 fredag, lördag och söndag

Preliminär lunchmeny, vissa ändringar kan ske:

Fredag: Grekisk pastasallad, bröd & smör.

Lördag: Kycklinggryta med ris/nudlar, grönsallad.

Söndag: Smörgåstårta Lax & Räkor.


Eftermiddagsfika kl. 15.00 fredag lördag och söndag (Fikabröd och kakor, kaffe eller te, juice)


Middag fredag, lördag och söndag

Preliminär middagsmeny, vissa ändringar kan ske:

Fredag: Fläskstek med kokt potatis och sås, bröd & smör.

Lördag: Varmrökt lax med romsås, dillstuvad potatis, bröd & smör.

Söndag: Ört och baconfylld fläskfilé med råstekt purjolökspotatis, bröd & smör.


Kaffe och te står nybryggt hela helgen.

Kolsyrat vatten/läsk och godis/frukt står på bordet hela helgen.


För de som får skjuts el. dyl. bjuds det på vin/öl och snacks fredag och lördag kväll. Alkoholfritt vin & öl eller läsk finns givetvis för de som kör eller utav annan anledning inte vill ha alkohol!


Vill du endast delta en eller två utav dagarna? Det går fint i mån av plats - och kostar följande per person och dag:

Halv fredag (17-> middag och kvällsmys inräknat) 400:-

Hel fredag: 600:-

Hel lördag: 600:-

Hel söndag: 400:-


För alla maradeltagare som bokar hela helgen har jag ett underbart välkomstpaket innehållande en flaska Scrappy Glue, en förpackning GlueDots, Inkssentials White Opaque Pen, Pigma Micron Black pen och en Fluid Chalk, en Easer journalingstämpel och ett läckert scrappaket med papper och dekorationer. Totalt värde 350:-


För endags-maradeltagare har jag ett välkomstpaket innehållande en flaska Scrappy Glue och en Pigma Micron Black pen värt 100:-


För tvådagars-maradeltagare har jag ett välkomstpaket innehållande en flaska Scrappy Glue, en förpackning GlueDots, Inkssentials White Opaque Pen och en Pigma Micron Black pen värt 200:-


Jag utlovar härlig och inspirerande scrapping i glada vänners lag under hela helgen. (naturligtvis är kortmakare precis lika välkomna!)

Det bjuds på ett häfte med skisser och andra spännande utmaningar för de som önskar.

Maradeltagare har fri tillgång till mina skärmaskiner, öljettsättare, saxar, knivar, skärmatta samt QuicKutz Squeeze/Revolution inkl. alla de dies som jag har i min ägo.


Som ni ser bjuder jag på en helhetsupplevelse och en helg ni sent ska glömma! Full service ingår - ni ska bara pyssla, njuta och ha det bra!


Anmälan är bindande, och pengar ska vara mig tillhanda senast fyra arbetsdagar efter min bekräftelse. Vid utebliven betalning, anses din plats åter ledig och nästa person i kö får istället komma och scrappa med oss.


Maila vilka dagar du vill delta så återbekräftar jag att det finns plats för dig så snart jag kan. Anmäl samtidigt eventuell allergi el.dyl.


Skulle du få förhinder återbetalas endast avgiften i det fall jag kunnat ersätta din plats.

Mailadress dit du anmäler dig eller vänder dig för att ställa frågor:
[email protected]

Hjärtligt välkommen!

/ Jane & Marie


Kommentarer
Postat av: moster_cessan

Typsik att jag ska jobba den helgen :(

2008-08-15 @ 12:10:41
Postat av: K8an

ahhh låter tok kul! Hoppas jag kan... måste kolla upp det så fort jag kommer hem!

Postat av: Camilla

Oj, här försvinner visst platserna i en rasande takt :) Önskar sååå att jag hade kunnat vara med!!

2008-08-15 @ 14:33:00
URL: http://camilla-camomills.blogspot.com/
Postat av: Ulrika / TweetyUllis

Åh, vad det låter kul! Synd att jag bor för långt bort... :-( Hoppas det blir fler tillfällen!

2008-08-15 @ 17:59:17
URL: http://tweetyullis.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag kommer på söndagen! :)



LÄÄNGTAR......

2008-08-29 @ 13:04:53
URL: http://ljuvligtvitt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback