December bloggutmaning

Ta fram äggklockorna för nu är det dags för december månads bloggutmaning.

Jag måste erkänna att jag tillhör till skaran världens långsammaste pysslare och att jag är värdelös på att skicka kort. Min släkt och mina nära och kära förväntade sig nog att få en hel massa kort när dom hörde att jag hade börjat med kortmakeri och att scrappa. Så fel dom hade... *skratt* Jag skickar mindre kort nu än innan. (För nu kan jag inte ens längre köpa färdiga kort eftersom jag borde kunna göra dom själv.) Men det ska vi råda bot på nu.

Månadens utmaning är att göra kort. Så släpp kraven, ställ klockan på 30 minuter, gör ett kort och gör någon du känner väldigt glad. Om du aldrig har gjort kort så är det här ett perfekt tillfälle att börja. ALLA kan göra kort.

* 30min
* Enkla kort
* Gör någon glad och skicka iväg det.

Här kommer två 30 minuters inspirationskort. För mig var det här jätteroligt och inspirerande. Jag har alltid önskat att jag kunnat pyssla i turbo fart som några av mina kära DT-kollegor gör och 30 minuter är lagom turbo för mig.



Skicka in ditt bidrag till
[email protected] senast den 10 januari. Tänk på att ditt alster inte ska vara större än 400 pixlar. Jane och designteamet röstar sen fram en vinnare.

Lycka till! 
/Helena K

Kommentarer
Postat av: JaneD

Vilken kul utmaning! Passar mig perfekt eftersom jag också är en långsam scrappare/kortmakare. Precis som du skickar jag också mindre kort nu än tidigare eftersom jag tar sån tid på mig.

Nu ska här "snabbpysslas" :)

Postat av: Anonym

Jättefina kort!!!

Hoppas den turkosa hittar hem till Boda:)

2008-12-25 @ 23:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback